sunnuntai 20. lokakuuta 2013

Faktoja minusta.

Otinpa sitten sunnuntai-aamun ratoksi vastaan tämmöisen haasteen, johon olisi nyt tarkoitus vastailla. Haasteen bongasin annimarin blogista http://www.blogger.com/profile/01690869266079824112! ;)
Mutta pidemmittä puheitta, Let's get started.




Haastetun bloggaajan tulee:

* kertoa 11 asiaa itsestään
* vastata haastajan kysymyksiin
* keksiä erinäinen määrä uusia kysymyksiä seuraavalle
* haastaa muutama bloggaaja

11 Faktaa minusta

1) Minulla ei ole yhtään tatuointia
2) Minulla on ollut viisi lävistystä (korviksia lukuunottamatta)
3) Tällä hetkellä minulla on vain kaksi lävistystä
4) Minulla on pisamia ja pidän niistä
5) Olen absolutisti
6) ^ ja ylpeä siitä
7) Olen oikeasti blondi
8) Olen harrastanut useamman vuoden Taekwondoa nuorempana
9) Olen maistanut tupakkaa, mutten tupakoi
10) En voi sietää turhaa mielistelyä
11) ^ Olenkin tilanteessa kuin tilanteessa oma iseni.

Sitten haaste jatkuu annimarin kysymyksillä

Oliko sinulla lapsena lemmikkieläimiä?
Olihan meillä muutama hamsteri, äitipuoleni koira.

Mikä oli lempiaineesi koulussa?
Ala-yläasteella käsityöt ja musiikki, lukiossa yhteiskuntaoppi ja historia.

Mikä tapa/mitä tapoja sinulle on periytynyt vanhemmiltasi?
Hmm.. Tätäpä täytynee vielä hieman miettiä, vastailen myöhemmin..

Joulu vai Juhannus?
Joulu, ehdottomasti

Missä olet kymmenen vuoden päästä?
Työskentelen lähihoitajan hommissa, pereeseeni kuuluu mieheni ja esikoisemme lisäksi ainakin yksi lapsi lisää + koira. Asumme rivi-/tai omakotitalossa.

Oletko hypännyt benjihypyn?
En ole, mutta ehkä haluaisin.

Missä kaikkialla olet matkustellut?
Suomen lisäksi vain Virossa.

Lempi vaatemerkkisi?
H&M, Gina Tricot, Lindex, JC, Veromoda & Only


Tässäpä sitten seuraavalle kysymykset:

Lempiruokasi?
Milloin sait ensisuudelmasi?
Omistatko ajokortin?
Lempi elokuvasi?
Kesä vai talvi?
Harrastuksesi?
Törsäiletkö paljon, vai osaatko myös säästää rahaa, esim. lomamatkaa varten?
Lempiherkkusi Jouluna?
Lempi artistisi?
Osaatko puhua eri kielillä? Mitä kieliä puhut suomen lisäksi?

Haastampa tähän tehtävään eräästä facebook-ryhmästä muutaman tuttavani.

Jos saat haasteen vastaan , muistathan merkitä haastajasi haasteen ylälaitaan, ja sitten eikun vastailemaan. :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti